alva - fotografering

A smile is the best makeup'

Publicerad 2012-08-02 20:18:21 i vardagligt

Hallå där!
Ni vet, uppdateringen är dålig, och min data är jätteseg, men kom på att jag kan skriva på mammas dator!
Ska fixa en header här med, så fort jag får över bilderna hit..
 
Men iallafall!, idag har jag slöat halva dagen, och vid 4 stack jag till Hanna, Elin var också där eftersom vi skulle testa att sätta upp ett tält till ett läger. Det börjar på söndag och slutar på fredag, så uppdateringen kommer att suga, kanske kan skriva nåt inlägg ibland!
Fotade idag också, ska försöka få över bilderna hit istället, för smart som jag var så tog jag bort bilderna när jag lagt in dom på min dator..
 
Men iallafall, imorgon ska jag packa till lägret, känns som jag kommer glömma massa, men aja..
Ska ha med min lilla digitalkamera, vill inte ta med systemen, så det kommer kanske lite bilder på bloggen efter det!
 
Uppdaterar senare.
 
har ett körsbär i munnen, för er som undrar!

Kommentarer

Postat av: Karro!♥

Publicerad 2012-08-02 21:31:47

ps. Ta kort på mig! <3 haha skojja

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela