alva - fotografering

Veckan!

Publicerad 2012-07-22 10:37:55 i vardagligt

Hejsan..
Uppdateringen har sugit, inte skrivit på 5 dagar?!, tror det va nåt sånt.. 
Aja, detta har jag gjort i veckan!
Söndag: Julia kom till mig.
 Måndag : Var med min kille och Julia från halv 10 till 4 halv 5 typ? Sen åkte jag hem till julia och var med henne och Elin!
Tisdag : I tisdags åkte jag, elin&julia till stan!, Kom hem med 2 linnen, foundation, sminkborttagningsvampar(?), och mer, tror det var 6 påsar?, KOMMER INTE IHÅG VA JAG KÖPTE. Hahaahaha..
Onsdag : Kom Linn till mig vid 12, fick vakna tidigt, eller ah, vid halv 11, var ändå inte klar när hon kom.. Men sedan kom hanna också och dom sov hos mig! Jag somnade i soffan 3, dom var såklart vakna,så dom hade målat i hela mitt ansikte.., och ah.. Fast de va lite kul!
Torsdag : Åkte jag, hanna&linn och köpte massa gott, chips, frukt, nutella, choklad & oreo som vi fetade oss med hos Hanna på torsdags natten, vi gick kanske till sängen vid 3-4, fast vi kollade på tv till fem iallafall, och sen var jag inte trött, så smsade med en! :)
Fredag : Hmm.. Var med Linn och Hanna Halva dagen och sen vid 6 åkte jag till tonår typ, vi träffades, det var kul!, Jag och Hanna åkte hem vid 11 ungefär, var ganska trötta eftersom vi hade lagt oss sent och inte sovit så mycket.. Men jag la mig halv 12 och vaknade runt 12!
Lördag : Första gången på veckanjag inte är med någon, sov till halv tolv, gick upp åt frukost sen låg i soffan halva dagen, sen åkte jag & pappa till mormor, hämtade rabarber och fikade. Sen gjorde vi rabarbersaft och rabarberpaj.
Vid kvart i 7 kom hannas familj och firade mig, fick presentkort på kicks! :D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela