alva - fotografering

10 sanningar om mig:

Publicerad 2011-12-31 18:05:33 i tidsfördriv

  • Jag är en facebook nörd.
  • Jag är längst i klassen, jag är 172 cm.
  • Jag älskar att gå runt med min fake onepiece, men jag känner mig skitful i den.
  • Jag sover med bara en eller två kuddar.
  • Jag är skitduktig på att stöka ner, men är mindre bra på att städa...
  • Jag är morgonpigg, förra året gick jag upp 7 på helgerna, fast, jag har börjat sova längre nu.
  • När jag var mindre ÄLSKADE jag rosa, allt va rosa, illrosa fondvägg, rosa kuddar, rosa gardiner, osv. Fast nu har jag vitt!
  • Jag gillar verkligen att blogga, men när jag ser andras bloggar, blir jag avundsjuk för att dom bloggar så bra.
  • Jag är Johannas största fan, tycker jag själv, jag älskar hennes blogg, läser den heeeeela tiden.
  • Innan hade jag haft massor med bloggar, fast nu har jag den jag ska ha, och den är seriös!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela