alva - fotografering

:)

Publicerad 2011-12-29 16:02:32 i vardagligt

Hallå.
sitter här och är skitglad.
som vanligt går jag in på Johannas blogg när jag går in på datorn.
Och när jag kollar där, så är jag en av dom som har vunnit en länk.
Snacka om glad ?
Jag är hennes största fan, jag lovar.
Åhh, så glaad :')
Statistiken har verkligen höjt's med.
Snacka om bra slut på dagen.
Eller, bara halva dagen som har gått.
Men ändå? ;)
Iallafall, idag har jag inte gjort så mycket.
Blekt håret, litelitelite.
Och, ja, inte alls mycket.
Nu ska jag ta och göra något annat.
Så hörs vi.
Kram :*

Kommentarer

Postat av: Miss Dior

Publicerad 2011-12-29 17:08:13

Följ mitt liv som Miss Dior.

Hos mig kan du läsa om mig och min vardag, alla djur, min egen unika stil - tips. Självklart finns det både bilder och videos

Men det viktigaste av allt - min kamp mot det sjuka kroppsidealet! http://tilldetsistahjartslaget.blogspot.com/



Postat av: Mamma

Publicerad 2011-12-29 22:49:43

Håret blev toppen!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela