alva - fotografering

Dagens outfit.

Publicerad 2011-10-18 17:40:42 i vardagligt

Hejsan!
Tänkte köra en "dagens outfit".
Fast utan bild!
Jag hade på mig ; Mörka jeans, beigh (stavning) - grå tröja med dragkedja i ryggen!
Nu gör jag inte så mycket.
Ska typ gå in på fejsbok (vet att det stavas facebook) och kolla lite.
Ska snart äta, och läsa ur min bok ; När jag vaknar finns du inte, den är jättebra.
Såhär står det på baksidan ;
Tänk om varje dag börjar med att du glömt allt du gjorde igår...
Varje kväll när sextonåriga London Lane går och lägger sig suddas hennes minnen av vad som hänt under dagen ut.
Kvar blir bara minnen av framtiden, korta bildsvekenser som flimrar förbi.
Synen av en begravning får henne ur balans.
Vems död är det hon bevittnar?
Sin egen?
Eller nya pojkvännen?
Och varför finns inte han med i hennes framtid?
London inser att hon är tvungen att gräva i det förflutna.
Varför försvann hennes minne när hon var fem?
Vad var det som egentligen hände då?

Oväntade vändningar idenna romantiska thriller signerad CAT PATRICK - en ny spännande författarröst för ungdomar.


image description
Ipodbild, fast så ser den ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela