alva - fotografering

H-E-L-G!

Publicerad 2011-10-14 18:24:31 i vardagligt

hej alla niii!
gött med fredag, eller hur, ska försöka blogga lite x-tra mke nu i helgen....
nu sitter jag här, ska nog snart äta och sen ska jag kolla på idol, skönt med ÄNTLIGEN helg!
idag har ja då vart i skolan, vi hade spanska först, vi hade brandövning, kallt i flera minusgrader ;/ och sen hade vi idrott, vi körde badminton, de va väl okej,,, efter det var det no och en åt vi, det var nån soppa,,, efter det så hade vi engelska, och matte efter de...
slutade klockan 2 idag, kom hem vid 3? eftersom jag köpte lite godis efteråt,,,
så nu sitter jag här i min oäkta onepiece, som ska snart gå ner dåå.
fixade matildas utseende på hennes blogg idag, blev supernöjd!
gå in och kommentera där, och följ naturligtvis!
men nu ska jag ta, och kolla på en blogg.
sen gå och äta antar jag.
ses senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela