alva - fotografering

Home from ..

Publicerad 2012-04-05 18:07:36 i vardagligt

Hej alla söta läsare!
Måste bara säga, TACK, till alla supderdupersöta kommentarer! Blir lika glad för varenda en! :)
Idag har jag inte bloggat typ, vaknade 09:40, av att mamma väckte mig, vid 10:20 åkte jag, hanna, mamma& pappa till stan!
Bilder på det jag köpte, kommer när min dator funkar, åh, det funkar inte att lägga in bilder, eller nånting.
Jag har tur som kan starta den..
Men aja, får ta lite bilder och lägga in på min andra, cp dator, den suger den med, 1900kr, billigt, och svindåligt..
Hehe, idag va jag då i stan, och sen har jag inte gjort så mycket mer, tror jag, haha?
Suttit vid datorn och sånt.
Idag ska jag bara chilla, ska äta hemmagjord pizza, och så.
Sen vid 10 blir det bigbrother, ååh! :)

Kommentarer

Postat av: fannie

Publicerad 2012-04-05 18:24:22

jo tack, det är bara bra! själv då?:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela