alva - fotografering

min dag :

Publicerad 2012-04-04 23:40:28 i vardagligt

Idag har jag inte gjort så jättemycket, skulle till doktorn vid 3, fast åkte dit vid halv 2, tog 1 geocatch och letade efter en till, fast hittade den inte..
Åt en glass och handlade lite!
Vid 3 va jag inne hos doktorn, för återbesök!, tog en snabbsänka (i fingret för att se mina värden) och dom hade sjunkit, hade lite för högt förra gången!
Och sen typ, kollade han lite och så, kände på mina svullna lymfkörtlar.
Sen, sa han det jag inte ville, dom ville ta ett blodprov, i armvecket, åh, hatar det..
Sen när vi varit där, sa dom att jag ska dit om 2 veckor igen, men ah, de får la gå..
Bara jag blir friskare igen!
Sen har jag inte gjort så mycket, har kollat på bigbrother nu ikväll, och nu ligger jag i sängen och försöker få bort mitt täppta i näsan, ååh va jobbigt, tar massa renässans, och ligger med det, blir bra i 2 minuter, åh...
Och TACK för alla fina kommentarer, blir så sjukt glad!

Kommentarer

Postat av: Selma

Publicerad 2012-04-04 23:45:56

Super fiiiiin blogg! allt bra annars ? :)

Postat av: gotlandsryttare Karro

Publicerad 2012-04-05 07:33:24

vad är du för sjuk ? :O

Postat av: fashion, photography, you will love it!!

Publicerad 2012-04-05 07:54:45

Superfin blogg & design! :)

Postat av: Carolina - Beridare på stall Assla

Publicerad 2012-04-05 10:34:41

söt header! Bloglovinbyte? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela