alva - fotografering

oooooooooj..

Publicerad 2012-04-23 16:38:48 i vardagligt

Oj, har inte bloggat på flera dagar!?, min dator har varit sönder, och gillar inte att blogga på mobilen/ipaden.
Men nu ska jag börja, datorn har vilat och  nu gick det att starta, får se hur länge de håller!
Just nu dunkar jag musik, det e gött de!
Iallafalll, har inte varit hemma på hela helgen typ.
I fredags drog jag t stan med Julia, i lördags var jag med Julia, Emmelie, Isabelle & några till, vi va på dansuppvisning och hos Julia!
I går jag va hos julia, med Emmelie, Jonte, Fanny & Emmelie. Vi feeetade oss med chips och så, aschill.

Kommentarer

Postat av: Selma

Publicerad 2012-04-24 17:56:05

allt bra ? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela