alva - fotografering

tacktack!

Publicerad 2012-04-03 23:12:39 i vardagligt

Hej alla sötingar!
Först och främst, tack för alla ursöta kommentarer, blir lika glad för varenda en!
Just nu ligger jag i sängen, och har precis kollat på bigbrother, är ganska trött, så ska snart sova, vid 12 eller nåt släcker jag nog!
idag har jag bara slöat, slöat och slöat!, för imorgon ska jag till doktorn för återbesök.
Får la hoppas på att det går bra :) Skulle va me en kompis, fast det blev inte sen, tyvärr..!
Ni vet inte detta, men köpte en  ny säng i måndags, så snygg! ;)
Hehhehe, och skön såklart. Vet att jag är skitdålig på att blogga just nu.
Fast NU känner jag att det går uppåt, imorgon ska jag försöka skriva nåt bra inlägg! :)

Kommentarer

Postat av: gotlandsryttare Karro

Publicerad 2012-04-04 07:40:29

har du lov ? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela