alva - fotografering

1D<3

Publicerad 2012-02-15 22:34:31 i vardagligt

Måste säga en sak, jag har väldigt länge haft Bieber Fever.
Men, jag är frisk från det nu, men jag har fått Direction Infection istället, tro mig det är värre...
Och så att ALLA vet så är Harry Styles min, satt och grät åt han idag (a)
Men så urgullig, het, sexig, söt, snygg, fin, och så underbar. Visar verkligen sina känslor, kollade på en video där han grät 20 gånger. Då grät jag med (a)

Imorgon är det tonår, gott, klockan halv 7, kanske är med Moa innan? :)
Vi får se det. Var jätteduktig innan, så var ute och gick. Mörkt vare, men, jag är ju modig? ;)
Okej, jag erkänner, gatulysen, men läskigt ändå.. Hehehhe, tycker faktiskt inte om att vara ute ensam när det är mörkt. Tänkte köra såndär ' hiss & diss '?  Tror det blir imorgon! Kanske gör det nu ikväll, så blir de tidsinställt till imorgon, eller något sånt.

Just nu lyssnar jag iallafall på 1D, Harryyyyy, älskar diiig..<3
Men vi hörs sen, eller imorgon! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela