alva - fotografering

ÅÅh, va trött

Publicerad 2012-02-22 22:43:22 i vardagligt

Ligger i sängen, lyssnar musik & ska snart sova, gött det.
Idag har det varit en bra dag då, först idrott, sen sv & efter det matte. Sen åt vi nåt, sen matte igen, efter det so & sen elevensval.
Vi hade målpass, så jag gjorde först & läxor, sen visste jag inte vad jag skulle göra, så jag läste, läser en bok som heter Airhead, eller nåt, har precis börjat läsa, så vet inte om den är bra eller dålig än.
Men iallafall, min katt ligger jämte mig nu, aw, lilla booosse, mys är han. Så snart blir det väl att sova, skönt, är hur trött som helst, och ja. Vet att jag bloggar hur dåligt som helst nu, typ ingen uppdatering, skitdåligt, men hinner typ inte. Dålig ursäkt och så, men jaja, ska försöka fixa tidsinställda roliga inlägg, så det blir lite mer att läsa.
En ett på kvällen innan jag ska sova, inte så intressant kanske..
Men godnatt, puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela