alva - fotografering

Är på tonår.

Publicerad 2012-02-24 18:59:00 i vardagligt

Hallå där, när ni läser detta inlägget är jag på tonår, är och idrottar i en sporthall.
Fast jag är ine med, eftersom jag är så förkyld, fast har med mig kameran, får se om jag tar nåt kort.
Kommer hem lite senare en vanligt, vet inte tid, fast vi ska äta pizza efter, i sporthallen är vi klara halv 9, sen ska vi ju fixa oss, sen fixar vi hem pizza & käkar det vid tonår. Så det blir gött, ska dela pizza med Elin.
Får se hur mycket jag pallar äta, haha. Tyx om bilderna jag la ut då? blev ganska nöjd, på en del.
Tog ett par snygga bilder på min katt, fast hann inte rotera dom, så jag får göra de ikväll.
Men vi hörs, puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela