alva - fotografering

bästa dagen..

Publicerad 2012-02-15 00:39:16 i vardagligt

Hejsan :)
Nu ligger jag och emmelie i sängarna med varsin dator.
Sjukt mycket tröttare idag än igår. Vet inte om jag skrev de innan, men vi gick och la oss klockan fem, och vaknade klockan 2.
Men iallafall, haft en sjuktrolig kväll. Först kom Anton,  Philip, Lukas & Ludvig klockan halv 6.
Sen kom Moa lite senare.
Då sa vi t mamma vilken pizza vi ville ha, och så åkte hon och hämtade det. Sen åt vi pizza och pratade.
Sen gick vi upp t mitt rum, sen gick vi ner. Och kollade lite på datorn. Efter det gick vi ut, och, typ gick en sväng, najs. Sen kollade vi på jag saknar dig. Eller, vi kollade när hon blev påkörd, och på begravningen (a.
Sen gjorde vi inte så mycket mer, typ pratade och sånt. Iallafall en sjukt bra dag. Bästa dagen på länge.
Men hoppas ni har haft en underbar dag med någon ni gillar, eller nån vän. Det har iallafall jag.
Helt underbar dag :) Måste verkligen göras om snart, vem har de nästa gång? ;)
Hörs imorgon då, puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela