alva - fotografering

förlåt...

Publicerad 2012-02-03 21:56:30 i vardagligt

för att bloggningen har varit hur dålig som hälst.
dåliga inlägg, dåligt uppdaterat osv.
dom inläggen jag har skrivit, har igentligen varit för att 'jag ska' blogga.
men ska försöka blogga lite mer,bättre inlägg och inte skriva några rader bara, låter'e bra? :)
nu sitter jag här vid datorn, kollade lite på tv' innan, fast det var inte så kul hahah.
så nu lyssnar jag på musik, chattar med några på facebook och är lite trött.
menmen, äntligen helg ju, så nu kan man ju sitta upppeeee hela natten, typ c:
dagen idag var ju bra då. spanska först, sen idrott, no-prov gick skitbra (a), engelska och matte.
sen hängde emmelie med hem, vi typ, lyssnade på musik, chillade osv.
hon åkte hem lite efter 8, tack för en grym dag bästavän! <3
sitter här med min katt, och chillar dill, typ, lyssnar på musik och massa sånt.
typ, men vi hörs senare eller imorgon, puss :*

Kommentarer

Postat av: A common blogg -

Publicerad 2012-02-03 23:04:41

hejsan, va gärna med i min tävling om att vinna en personlig almanacka, alltså du får designa den helt själv!

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-02-04 00:45:02

Allt bra?:)

Postat av: Ronja

Publicerad 2012-02-04 08:56:49

Söt bild :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela