alva - fotografering

godmorgooon! :'D

Publicerad 2012-02-12 10:06:07 i vardagligt

Hallåå däär!
Nu har jag vaknat, och, var skithungrig, så gick ner direkt och tog fram frukost.
Så nu käkar jag knäckebröd & oboy (bäästa frukosten <3 )
Idag ska jag städa mitt rum, klart aso.
Eftersom Emmelie kommer imorgon, vet inte när hon kommer, men det märker vi.
I övermorgon  (tisdag) kommer några hem t mig, så då blir de film,pizza, och lite sååånt!
taggaaaa!
Det snöar ute, usch, inte kul (a
Får se om det blir att fota idag då, snöar mer ute nu.
Får se om det blir mindre ! :)
Chattar lite på facebook, och ska snart fixa mig, borsta tänderna osv (a.
Sen blire att städa, och lite sånt.
Hörs sen, puss! :*
image descriptionimage description

Kommentarer

Postat av: maya

Publicerad 2012-02-12 10:35:50

Hej! Nu är min tävling avslutad, kika in för att se om du är vinnaren. Är du inte det kan du alltid va med i nästa KRAM ♥

Postat av: Mamma

Publicerad 2012-02-12 17:32:15

Jättefint foto Alva :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela