alva - fotografering

Hmm...

Publicerad 2012-02-20 20:51:23 i vardagligt

haft en sjukt dålig uppdatering idag, eller hur? Men har faktiskt inte hunnit, har inte suttit vid datorn. För idag när jag kom hem åkte jag och handlade, kollade kläder & mat. Köpte då lite mat (eller aa..) och hårtoning. När jag kom hem gjorde jag läxa, åt och tonade håret, så nu har jag mörkbrunt underhår ( och vanliga över ) men nöjd blev jag iallafall :D Lite annat en de vanliga blinda jag har hela tiden...

Imorgon är de då tisdag, fettisdagen, och jag & anton har varit tillsammans i 2 månader imorgon. Älskar dig!<3
Sen har jag massa spanska t imorgon oxå, kan det tror jag :D

Bloggar mer senare, bloggar på mobilen nu ju :)

Kan ju oxå säga att jag har tagit 'bort' piercingen i brosket med, skriver mer om de sen,<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela