alva - fotografering

Ingen feber :D

Publicerad 2012-02-28 08:45:02 i vardagligt

Hej, nu har jag vaknat, och vet ni? Ingen feber, så göööööött! Fast ett nytt problem, jag har hur himla ont i halsen, så i morse grät jag när jag vaknade (a) och jag kan inte svälja... Men pappa skulle åka och handla så han skulle köpa strepsils, och sen i flera dagar har jag varit apsugen på frusna jordgubbar. Så det ska han oxå köpa, taaaaack pappa om du läser detta.
Sitter och försöker svälja lite te, funkar verkligen inte, blir så tröött på det. Kan ju inte sova för att jag har så ont heller, inte bra..
Men nu ska jag kolla film, på youtube ;) Sök på 'älska mig' så trycker du på del 1, sen del 2 osv. Eller så trycker du på spellistan, lättare ;p Och tusen gånger starkare, om du inte redan har sätt den, den är oxå apbra, har sett den 3 gånger :D

Hörs!

Kommentarer

Postat av: alexandra

Publicerad 2012-02-28 11:42:26

Super fin blogg! Följa varandra på bloglovin?



(Ber om ursäkt ifall du inte gillar såna här kommentarer! )

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela