alva - fotografering

Klippt mig

Publicerad 2012-02-10 16:56:15 i vardagligt

Halllåå!
Idag var dagen toppen, eller?
Först hade vi sista nationella proven hela förmiddagen.
Sen hade vi no, sen åt vi klockan 20 i 12.
efter det hade vi engelska, och matte, ganska bra dag iallafall!
10 över 2 ringde mamma och frågade om hon skulle hämta mig vid skolan. då sa jag ja, såklart ;)
Då kom hon hade beställt tid hos frisören (drop in) klockan kvart över.
Så jag hann precis, men jag klippte mig iallafall, topparna bara, men det blev typ 3 cm.
Ska snart städa mitt rum, och lite sånt.

Kommentarer

Postat av: S a n n a

Publicerad 2012-02-11 09:48:17

Fint :D

Postat av: Jenny Bieber <3

Publicerad 2012-02-12 16:34:20

Det är säkert fint. även om det kanske inte riktigt syns på bilden att du klippt dig, Men Akva ä alltid fiiin! <3 :) :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela