alva - fotografering

Milkshake me Emmelie!

Publicerad 2012-02-13 23:45:21 i vardagligt

Hallå alla läsare som är uppe nu. Eller ni som ser inlägget när ni vaknar imorgon?
Iallafall, nu har jag och Emmelie gjort milkshake, så vi dricker det just nu.
Fast, jag var hungrig, så drack typ upp min direkt (a, har bara litelite kvar..
Får se hur länge vi sover, vet ju inte hur länge vi är uppe ikväll/natt.
Blir ganska sent antar jag, ingen är trött, åt nyss, och har inte ens tagit fram den andra sängen.
Imorgon är det ju alla hjärtans dag. Längtar så sjukt mycket.
Klockan 5 halv 6 kommer några kompisar. Anton, Moa, Lukas, Philip & Ludde.
Emmelie är ju redan här, men iallafall. Vi ska käka pizza, kolla film, äta gott & chilla.
Vet inte hur länge dom är här, men vid 11 kanske?
Så det blir ju att hitta på nåt annat med. Kanske ut och göra nåt !? :)
Aja, vi får se va de blir. Vet inte vilken film, aso, vi har 2 filmer att välja på.
Paranormal activity & Case 39. Jag har sätt båda, fast, alla vill inte se samma, men vi får la se.
Vi får väl rösta ? ;) Sitter här och kollar när Emmelie skriver ' Juppjuppjupp ' till några i chatten.
Haha, sjukt kul ju, och, jag har ingen humor...
Okej, värsta garvet jag fick nu, eller hur emmelie? ;)
Men vi hörs imorgon, på alla hjärtans dag ;)
Pussss!<3

Kommentarer

Postat av: Eriica

Publicerad 2012-02-14 00:43:55

Har precis börjat ta tag i bloggen igen, innan låg det på ungefär 1500 st. Just nu är det runt 200. Men som sagt, har precis tagit tag i bloggen igen :) Hur många unika läsare har du själv per dag ungefär? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela