alva - fotografering

no update...

Publicerad 2012-02-08 06:53:44 i vardagligt

har nt hunnit blogga...
i förrgår hann jag nt blogga, gjorde typ, läxor osv.
igår satt jag inte vid datorn, hade utvecklingssamtal och handlade.
utvecklingssamtalet gick kanon, somnade typ bara, var skittrött ;)
idag har vi nationellaprov i svenska, så förmiddagen (8-11) blir att sitta på en stol och skriva, typ, mindre roligt.
speciellt inte när vi slutar halv fyra idag. menmen, man skulle typ ha med fika elr nåt, så jag har med en fralla och halstabletter (haha), och vatten då.
idag äre typ bAra 5 minusgrader ute, igår va de 21, stor skillnad (a
gick upp typ 20 minuter tidigare idag, vet nt varför, men ställde klockan igår, då ändrade jag tiden, så nu fick jag lite tid över, så då kan man ju blogga!(:
sitter vid tv'n samtidigt, ska snart gå t bussen, eller om typ, 15 minuter elr nåt.
men bloggar när jag kommer hem, herå

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela