alva - fotografering

Sjuk..

Publicerad 2012-02-26 21:36:33 i vardagligt

Kan ju börja såhär, förra veckan va js förkyld, hostade jättemycket och så. Va hemma två dagar från skolan.
Idag innan vi skulle äta sa jag att jag frös, hade ont i huvet & att hostan blivit sämre. Så jag tog febern, hade 37.7..
Åt lite mat, va nt alls sugen.. Vid 4 tog jag febern igen, då hade jag 38.1.
Nu under kvällen har det blivit sämre, ont i huvet, hostar slem och 38.5 graders feber. Så imorgon blir det att va hemma, och ska snart sova, ska bara läsa lite osv. Blir nog att ta en Alvedon, eftersom de e värre..
Men här är mins bästavänner ikväll, och imorgon, får se hur länge jag är sjuk. Så länge är de nog mins bästavänner, hoppas ni fattar varför usel uppdatering..
Ha en fin kväll & dag imorgon, kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela