alva - fotografering

Snart...

Publicerad 2012-02-16 16:54:09 i vardagligt

Halluuu! Sitter här, sjunger & lyssnar på musik. Snart blire nog att gå t Moa, väntar bara på att hon ska smsa & säga att jag kan komma :) Vet inte vad vi ska göra, kommer inte ihåg om vi skulle ut o gå, fast, nu har jag ingen lust till det.. Typ, massa kallt ute ju! :/ Men vid halv sju går vi iallafall till tonår, nice. Ikväll blir det att kolla film & käka gott. Antar jag, på tonår då alltså! :D Idag ha jag bara tagit kort, har redan lagt ut bilder på min sida på facebook. Så om ni gillar min blogg där (http://www.facebook.com/pages/alvazfotobloggse/186093781496408) så ser ni bilderna innan jag lägger ut dom på bloggen. Så ni vet. men ni får ändå jättegärna gilla min blogg där! :D
Men här på bloggen kommer bilderna ikväll eller imorgon. Hörs senare! Puss ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela