alva - fotografering

Svar på frågestund! :)

Publicerad 2012-02-18 13:20:27 i vardagligt

Visst är jag bäst!? (a) : Klart du är bäst Elin, vad annars? :D

Hur är din drömkille? :D : Anton <3

Om du fick välja ett ställe vart i hela världen att bo på, vart skulle det va? :D <3 : Det skulle nog va london, eller new york..!? :) <3

Vad gör du om det är en skum snubbe som följer efter dej. Han ropar och säger att du ska vänta....
Vad gör du dåh? Och om han typ följer efter dig hela vägen hem, Han har med sig droger och frågar om du skulle vilja ha en, Om du dissar och inte tar emot en så tar han fram en kniv.. ;O Han tar fram kniven och du börjar springa:

: hade antagligen typ, slått ner han (a) efter jag är superdupestarrkkk! :D

HEJ JAG HETER JOSEFIN VAD HETER DU ? HEJ JAG HETER ALVA

- vaaaaaaaaaaaad är din favorit glass ? :o såndääääär sorbet du vet ! :')

varför är du så grymt söt? ;o<3 du är söt julia!, puss ;*

Bästisar? ni vet vilka ni ä !<3

Vad har du för bakrunds bild på mobilen? en bild på min kattttt :')

Har du fortfarande vandrande pinnar? nope, gav bort dom för ett tag sen! :)

Favorit mat? pannkakor :')

Favorit färg? vit, svart & blåååå! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela