alva - fotografering

trött...

Publicerad 2012-02-08 21:32:43 i vardagligt

dålig uppdatering idag.
har typ inte hunnit bloggat idag, har inte suttit vid datorn förrens nu.
när jag kom hem var jag skithungrig, och hade jätteont i magen, sen mådde jag illa, så kunde typ inte äta, åt en halv macka typ. försökte äta mer, fast mådde illa så gick inte.
sen typ, satt jag i soffan, sen la jag mig ner i soffan, och somnade,sov till typ 6, då skulle vi äta, sen skypade jag, är skittrött nu med, kan somna när som helst typ..
men hade ju nationella prov idag, det gick bra, tror jag, kändes bra iallafall.
har det på fredag med ju, fast då slutar vi ju inte halv fyra, gött.
men haft en bra dag då ju, om man inte tänker på när jag kom hem, men skitsamma.
ligger typ i sängen, är skittrött och har tråkigt.
är inne på facebook, chattar osv, gött med torsdag imorgon med :'D
snart lov, ännu bättre, blir att slöa, stan, kompisar, filmkväll osv.
alla hjärtans dag med ju :D
men hörs imorgon, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela