alva - fotografering

Årsresumé 2011

Publicerad 2012-01-01 18:04:56 i tidsfördriv

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Ja.
Har du några nyårslöften?
Ja.
Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej, haha
Vilka länder besökte du?
Sverige (;
Vilka datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?
21december, bästa dagen i mitt liv.<3
Vad var din största framgång 2011?
Fotograferandet, kanske.
Största misstaget?
Alltså kan inte komma på det största.
Bästa köpet?
hmm,?
Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder ?
Gjorde någonting dig riktigt glad?
Mina undebara vänner och pojkvän (:
Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011?
Jar of hearts
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
gladare (:
Vad önskar du att du gjort mer?
Tagit chanser t att göra saker
Favoritprogram på TV?
Kollar typ aldrig på tv, haha.
Vad gjorde du på din födelsedag 2011?
Firade med släkten (:
Finns det något som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Ja det finns ju alltid något ju, men ska inte klaga!
Hur skulle du beskriva din stil år 2011?
Jag tar på mig det jag tycker är bekvämt o snyggt.
Vem saknade du?
Farmor (:
Den bästa nya personen du träffade?
Alla,<3

Kommentarer

Postat av: tova

Publicerad 2012-01-01 18:36:43

japp, sjd?:)

kram<3

Postat av: S I M O N A ^.^

Publicerad 2012-01-01 19:20:14

hej! :) vgd`?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela