alva - fotografering

emmelie älskar sin avla!

Publicerad 2012-01-04 19:01:36 i vardagligt

tjena mitt bena!

jag älskar avla och emmelie älskar henne mest utav allt och avla är emmelie liv!
det är avla som får emmelie allt le och alva gör emmelie alltid glad!
alva är en utav den emmelie kan snacka med mest utav allt!
och alva är den bästa som finns!
så att ni vet det!

ingen få göra avla ledsen, för då blir emmelie oxå ledsen!
ingen kan förklara avla, för avla är helt obeskrivlig!
avla är så fin och bäst och.. ja !
MEN ALVA.. om du läser detta, vilket du kommer att göra..
så måste du veta att!
om inte vi hade träffats nu, och inte blivit såhär bra vänner, då hade jag inte funnits!
du får inte lämna mig! för om du lämnar mig så blir jag jätte ledsen och då jag inte vela finnas längre!
jag älskar dig mest!
du är bäääääst!
glöm inte det okej?

Kommentarer

Postat av: wilma

Publicerad 2012-01-04 19:11:40

HAH,Emmelie hur kom du in på Alvas blogg ?^^<3

Postat av: Sandra sg

Publicerad 2012-01-04 23:09:35

Hejhej DAGEN BLOGG är avslutat, klicka in och se om det blev du, om inte, klicka in och anmäl dig imorgon till torsdagens!! :D

Postat av: johanna

Publicerad 2012-01-04 23:12:26

skulle du kunna rösta på mej i en tävling? Jag är nr 4. Om du gör det är du guldvärd!<3länk dit:http://nickienickie.blogg.se/2012/january/finalisterna-i-dagens-blogg.html?_tmp=2e

Postat av: johanna

Publicerad 2012-01-05 00:17:46

sv: tack! :D <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela