alva - fotografering

Publicerad 2012-01-15 12:49:30 i vardagligt

Halllååå!
Och, fixar lite i rummet c:
Idag blire att städa rummet, och, göra läxor...
I eftermiddag får vi gäster, så jag bakade en kladdkaka innan :)
Ute snöar det lite, inte kul, vill ha vår, NU!
Finns typ ingenting att ta kort på nu, snö?
Nej tack, längtar till våren, ta kort på blommor osv...
Igår kollade vi på Case 39, den va sjukt läskig!
Lite hes idag, usch, Axelina och Anna kollade typ inte, dom lyssnade på musik och spelade på sina iPhone's.
Vi tog massa kort på oss, fast, det kommer inte ut på bloggen...
Och måste bara säga såhär ;
Jag har världens bästa läsare!
Ni vet inte hur kul det är att se statistiken blir högre och högre varje dag :D
I skolan hade vi sån här fortsätt med meningen "Min största dröm är...." och då sa jag att få en stor blogg, så kollade våran lärare hur många som läste min blogg i klassen, det var några stycken.
Tänk sen att jag har mycketmycket mer besökare en det!
Hörs senare!

Kommentarer

Postat av: Mirela

Publicerad 2012-01-15 13:06:37

Menar att dom är för tunna haha, håller på och låter dom växa ut. Men tack ändå!! :)

Postat av: Anna

Publicerad 2012-01-15 13:33:32

haha förlåt ;)<33333333333333333

Postat av: Ronja

Publicerad 2012-01-15 14:19:55

Dagens blogg-tävling pågår :) Roligt om du vill va med ;) !

Postat av: agnes

Publicerad 2012-01-15 14:27:08

Hej hej! Var jätte gärna med i min tävling som jag har på bloggen! Du får chansen att vinna en länkning! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela