alva - fotografering

FRÅGESTUND AVSLUTAD !

Publicerad 2012-01-16 10:00:00 i roligheter

Hur många läsare har du? sv; olika c:
Är du mörkradd?! sv; nae, lite?
Cyklar du med hjälm? sv; ibland ;)
Åker du allt på Liseberg? sv; nee!
Vad har du för färg på din mobil?! sv; vit c: (htc wildfire white)
Är du fjårtis? sv;nej
Gillar du någon sport? sv; aah, dans, agility,  och lite sånt! :)
Vem är jag?? sv; jadu, anonym? ;)
Vad har du för stil? sv; min egen, normal! :)
Favorit färg? sv; vit, svart, grå :D
Favorit mat? sv; min pappas mat, haha
Bästa vänner? sv; ni vet vem ni är :D
Favorit film? sv; Case 39  (skräck)
Favorit låt? sv; alla justin bieber låtar :)
Husdjur? sv; 1 hund och 2 katter!
är det gratis att ha adsettings ?? sv; Ja, helt gratis, man får pengar för att man använder det ! :)
Älskar du mig?<3333 sv; klart jag älskar dig emelie !<3
Hur många läsare har du? sv; olika c:
Är du mörkradd?! sv; nae, lite?
Cyklar du med hjälm? sv; ibland ;)
Åker du allt på Liseberg? sv; nee!
Vad har du för färg på din mobil?! sv; vit c: (htc wildfire white)
Är du fjårtis? sv;nej
Gillar du någon sport? sv; aah, dans, agility,  och lite sånt! :)
Vem är jag?? sv; jadu, anonym? ;)
Vad har du för stil? sv; min egen, normal! :)
Favorit färg? sv; vit, svart, grå :D
Favorit mat? sv; min pappas mat, haha
Bästa vänner? sv; ni vet vem ni är :D
Favorit film? sv; Case 39  (skräck)
Favorit låt? sv; alla justin bieber låtar :)
Husdjur? sv; 1 hund och 2 katter!
är det gratis att ha adsettings ?? sv; Ja, helt gratis, man får pengar för att man använder det ! :)
Älskar du mig?<3333 sv; klart jag älskar dig emelie !<3
tidsinställt inlägg, är i skolan just nu...

Kommentarer

Postat av: Melissa Lavali - Foto¤Vikt

Publicerad 2012-01-16 16:06:34

kikar förbi och hoppas du haft en bra helg och får en fortsatt trevlig vecka :)

Du har en riktigt trevlig blogg ju :)

/ Lavali



..:: Hela min värld i bilder - min viktresa med 9 tappade kg och 13 kg kvar - tips på att tjäna 600kr/värvad medlem utan krångel och Tävlingar ::..

Postat av: Ida Edström - Östersunds näst största blogg.☺

Publicerad 2012-01-16 16:39:43

sv; hehe :)

Postat av: aina [fotoblogg]

Publicerad 2012-01-16 18:42:48

Fin blogg :)

Postat av: Julia

Publicerad 2012-01-16 20:13:39

-är det bra, idag?:D

Postat av: elin

Publicerad 2012-01-16 20:44:46

haft en bra måndag?

Postat av: Sandra

Publicerad 2012-01-17 18:19:40

http://tiepsandrahh.blogg.se/2012/january/fraga-pa.html#comment

Frågestund :D<3 kommentera gärna :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela