alva - fotografering

godmorgon dude's

Publicerad 2012-01-04 11:48:23 i vardagligt

Halllåå, vaknade nu, eller, för en timme sen ;)
Iallafall, ska snart duscha, och fixa mig.
Sen ska jag nog städa rummet lite, hihi.
Klockan fyra kommer Emmelie, vi ska, vet inte.
Fota och sånt tror jag :)
Funderar på att gå upp från sängen, känns lite fel att ha varit i sängen t nu.
Menmen, måste ju duscha, så kan vara här t jag ska de ;)
Iallafall, igår vad jag med Hanna, och, inte så mycket mer.
Kollade på nån film igår till klockan 12, den sög, så overklig, bara massa blod, och ja...
Lyssnar musik nu, Justin Bieber, och, har börjat lyssna på 1D med, ganska bra ju ;)

Kommentarer

Postat av: sandra sg

Publicerad 2012-01-04 11:52:59

vad kul att du är med i dagens blogg! :D vinnarna kommer ikväll!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela