alva - fotografering

Godmuuuurgon

Publicerad 2012-01-29 09:10:51 i vardagligt

Godmooorgoon! :)
Nu har jag precis vaknat, ska göra en sista 'hemstudiedag' läxa, ehehhehe, har inte pallat göra den en..
Iallafall, idag blire att slöa, göra den där läxan då & kanske ta kort.
Hade ju en sånhär 'gilla så skriver jag ditt namn på min arm, 15 första' på facebook, och jag hade sovit på min arm inatt, så jag har massa namn i ansiktet, hoppas det försvinner tills imorgon ;)
Lyssnar på musik just nu, älskaaa' Seriöst, jag längtar t skolan, vet inte varför, eller, inte lektionerna, men kompisarna och allt (y'
Så, jaa..

Kommentarer

Postat av: malin

Publicerad 2012-01-29 09:28:11

Fin blogg :) Besök gärna min blogg eller följ den på http://www.bloglovin.com/sv/blog/678265/malin-jonsson/follow jag bloggar om vardagen som tvåbarnsmamma, livet efter att ha förlorat en syster, fotografering och mode :) Kram

Postat av: Nathalie

Publicerad 2012-01-29 10:31:26

Hej !



Tack för kommentaren =)

Allt är bara bra !

Vem är du ? ;)



Nathalie - Mammanathalie.dinstudio.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela