alva - fotografering

Godnatt!<3

Publicerad 2012-01-16 21:25:59 i vardagligt

Hej, och snart godnatt. Idag har dagen varit bra, har varit med en kompis, moa, jag fotade hennes häst, vi satt vi datorn, tog kort och kollade 5 minuter på en film, innan den blev för läskig ;) Kommer inte ihåg va den hette, men, tror vi ska se på den på fredag. Imorgon äre tisdag, för er som inte visste ;) nej men, slutar klockan 5 i 2, GÖTT ! och när jag kommer hem blire la att slöa, göra läxor och sånt. Städa kanske? har inte pallat städa klart än.. Igentligen har jag inget att skriva, har inte gjort något redigt inlägg idag, så gjorde det nu. Frågestund's svaren gjorde jag tidsinställt, och hoppas svaren va bra :) Hörs imorgon, ska snart sova, elr, ska iallafall inte blogga mer.

Kommentarer

Postat av: Elin

Publicerad 2012-01-16 23:45:50

Älskar din blogg! :D

följ mig på bloglovin?

kram

Postat av: elin

Publicerad 2012-01-17 00:15:45

sv: jo haft de bra :))

Postat av: EMELIE

Publicerad 2012-01-17 14:22:36

sv: var det den axelina sa till mig eller? :)

Postat av: Emmelina

Publicerad 2012-01-17 15:12:24

Svar; Tack så jätte mycket tjejen!

Du har en jätte gullig blogg!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela