alva - fotografering

hemma från skooooolan! :)

Publicerad 2012-01-30 15:56:14 i vardagligt

tjooozan! :)
sitter här, och typ, gör ingenting.
idag var dagen okej, mådde illa & hade ont i magen efter halva dagen, så jag åkte hem vid 12.
när jag kom hem, sov jag, gött :) vaknade dock av att pappa satte på tv'n...
imorgon ska jag iallafalll till skolan, efter skolan hänger finaste nelly med mig hem.
vet inte vad vi ska göra då men, vi hittar la på nåt?(a
idag hann jag iallafall med so'n & matte'n :)
dagen outfit idag var iallafall ett par mörka jeans, och min 
hehe, visste inte vad jag skulle skriva, så tog en bild från google ;)
men iallafall nu ska jag chatta lite t på facebook, sen ska jag ta och göra nåt annat.
hejdå! :*

Kommentarer

Postat av: the star

Publicerad 2012-01-30 16:12:07

sv: låter skönt!

Hur har dagen varit? :D

kram!

Postat av: Ronja

Publicerad 2012-01-30 16:37:40

Allt bra ? :)

P.s. Var gärna med i dagens blogg :)!

Postat av: S a n n a W i d m a n

Publicerad 2012-01-30 19:33:01

Hejsan! :)

Nu har jag lottat ut fem vinnare i dagens blogg, kika in om det blev du och anmäl dig gärna igen :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela