alva - fotografering

roligaste skoldagen (;

Publicerad 2012-01-24 20:37:01 i vardagligt

hallååå!
idag har jag haft en skitrolig dag!
speciellt sista lektionen, engelskan..
vi har typ gjort dialoger, när alla hade spelat upp elr vad man säger, skulle min engelska lärare göra en dialog med nån av oss, utan manus eller så, bara komma på när vi gjorde den.
eftersom jag tycker de e sjuktpinsamt att spela upp en dialog inför klassen, ville jag? vet inte varför.
men vi typ, stog där framme, sen började jag typ, inte veta vad jag skulle säga, så jag skulle ge pengar t den som jobbade (läraren) och då sa jag 'ooho' istället för 'here you are' så nu kommer alla gå runt & säga ohoo ?
haha, iallafall, skratta typ t jag lipade på engelskan sen,(;
men imorgon slutar jag halv fyra, betyder mindre bloggning,
har typ inte bloggat idag heller, men ska försöka bli bättre (;
men vi hörs senare!

Kommentarer

Postat av: JULIAOFSWEDEN ♥

Publicerad 2012-01-25 12:53:10

-är sjuk, så det är inte så värst bra.. menmen, vad gör durå? kram!:)

Postat av: Ronja

Publicerad 2012-01-25 13:40:51

Allt bra idag ? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela