alva - fotografering

SITUPS ?

Publicerad 2012-01-06 10:39:24 i vardagligt

haallååå ! :)
nu har jag vaknat, eller, jag blev väckt.. så jag vänjer mig till skolans tider ;p
har precis tagit ut granen, sen har jag inte hunnit mer.
ska snart äta lite frukost, :)
kollar lite bloggar och sånt c;
idag blir det att, jag vet inte, ska ut och fota :)
hade världens bästa dröm inatt.
jag fick ett objektiv, en laptop, en säng, och massa sånt, mamma hade haft det innan, som jag inte visste, så hittade jag de, haha, i drömmen alltså ;)
lyssnar lite musik nu med, treeevligt ;p
på facebook har jag gjort en såndär "för varje som gillar gör jag 5 situps c;" 44 som har gillat , än sålänge ;p
ska göra dom idag tror jag :)
ses senare :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela