alva - fotografering

Spanska...

Publicerad 2012-01-18 19:57:58 i vardagligt

Hallåå där !
Nu sitter jag i mitt rum, övar spanska och chattar på facebook :)
Idag har dagen varit grym, har slutat tidigt på många lektioner osv.
Först hade vi iaf idrott, vi hade friskis och svettis, det är ganska kul ju!
Efter'e hade vi sv, hade typ, nåt prov, och då slutade vi lite senare...
Men efter det hade vi matte slutade några minuter tidigare, sen åt vi, kommer inte ihåg vad..
Eftere hade vi matte igen, då slutade vi tidigare, sen hade vi so, då slutade vi typ 5 minuter tidigare, sen hade vi elevensval, jag har ju träslöjd, de va chill c:
blev klar med min smörkniv, hahaha.
Bild kommer nästa vecka? (a
Imorgon äre torsdag, slutar vid kvart över 2, gööött.
Har typ, träslöjd imorgon igen, haha. På fredag blire filmkväll med några, mer om de blir på fredag :)
Men nu måste jag plugga spanska och kolla tv ;)
hörs senare eller imorgn ;*

Kommentarer

Postat av: agnes

Publicerad 2012-01-18 21:41:35

hehee, slutar 10 över 1 på torsdag:P

Postat av: elin

Publicerad 2012-01-18 23:18:36

sv: bra med mig :D sjäv då? kramiii

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela