alva - fotografering

skajjpar!

Publicerad 2012-01-28 21:05:00 i vardagligt

heeeej!
nu sitter jag här, 'kollar' tv, och chattar på facebook.
idag har jag varit med hanna, åkt pulka och lite sånt.
hittade nån pulka hemma, trodde inte den va så bra, men jag satt på rumpan...
efter andra åket så smällde jag i svanskotan, så, nu sitter en tjej som har ont och skriver...
min kaaatt sitter jämte mig just nu typ, och halvsover.
åt typ nyss ostbågar, hhihi.
chattar med nelly & några andra med.
skulle igentligen skypa med nea, fast, hon svaraaar inte :/</3
nuu svarade hon, så jag skaypar med henne, skriver namn på min arm osv.
men vi ses senare, puss!

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2012-01-29 17:02:21

fin bild,. allt bra med dig idag?



kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela