alva - fotografering

tjaalååål c:

Publicerad 2012-01-30 20:02:29 i vardagligt

tjaalooool! c:
nu sitter jag här, i min säng.
igentligen städar jag, fast, aah...
imorgon har vi först bild, det är skitroligt.
sen har vi no, det är la inte såå roligt, haha.
efter det äter vi, sen har vi språkval (spanska)
efter det engelska, såatt.
ganska kort dag imorgon, slutar 5 i 2, sjukt gött.
nelly hänger med mig hem imorgon, hon slutar klockan 2, så jag behöver ju inte vänta sålänge precis ;)
gör en sånhär ' gilla så skriver jag 'du är ...' på facebook.
när jag hade gjort alla som gillat.
frågade jag anton om han fick det, och så, datorn hade inte skickat t någon, så var tvungen att skicka om t alla..
men vi hörs imorgon, eller sen, puss :*

Kommentarer

Postat av: Ronja

Publicerad 2012-01-30 20:21:40

- Okej :) Jo, det är bra ! :)<3

Postat av: swz - the star

Publicerad 2012-01-30 22:57:21

sv; ohja, det var inte bra!

Hoppas du mår bättre iaf.

haha, samma här :)

händer imorgon?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela