alva - fotografering

Läskigt..

Publicerad 2012-07-07 10:44:42 i vardagligt

Nu har jag bestämt mig, jag ska forsätta blogga, visste ju inte om jag skulle ta en paus pga att jag inte har varit bra på att uppdatera, men nu.. nu ska jag skriva några inlägg per dag, och det ska bli skönt!

När jag loggade in på bloggen såg jag att dom har gjort om designen, haha, fattade ingenting först, men den verkar bra!

För övrigt sitter jag här, nyvaken och dricker shai-latte, skitgott är det, som pepparkaka.. i flytande form!
Min dator gick sönder heeeeelt för nån vecka sen, min underbara älskling..
Nejmen, tur att jag hade min mini data också, den är inte aaaalls lika snabb, den hakar upp sig, när man kollar på youtube stannar den i nån minut ibland..
Men ska snart pilla ihop en ny header, vet dock inte hur, eftersom alla mina bilder va på förra datorn, och nu har jag lagt in dom på iPaden ett tag.. Hur gör man en header på en iPad? Hahahaha..
 
Om jag ens fattar hur man lägger in en header efter den nya designen..
- bild sen skolavslutningen, eller, jag såg ut så då, dagen innan är bilden tagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela