alva - fotografering

Städa,dusha,fixa mig oooch..

Publicerad 2012-07-15 11:02:29 i vardagligt

Hej! Nu håller jag på att städa mitt rum, det behövs, hehehe..
Tar la typ en timme här, sen ska jag dusha, sen fixa mig och efter det åker vi till mormor, ska fira henne och äta mat! Igår firade halva släkten mig, om vi säger så, mormor&morfar och min morbror!
Kusinerna och morbror 2 och faster är på semester, så det blir någon annan dag! :) Fick iallafall pengar av båda, önskade mig det, så det va bra!
Sen ikväll när jag kommit hem från mormor kommer Julia hit, hon ska sova här. Imorgon HALV TIO kommer min pojkvän hit, han kunde inte komma senare, isåfall typ efter tre.. Så aah, hahahah.
Vi måste typ gå upp 8, senast, fml.. Hahahahhaha.
Jag som nästan inte kom upp från sängen 10, va tvungen för jag har massa att göra, pusskram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela