alva - fotografering

<3

Publicerad 2012-06-13 21:20:31 i vardagligt

Hejsan, sorry for the bad update, again..
Nejmen, fullt upp! Igår paddlade vi med c-laget, alltså alla 6or, lite mer än 1 mil tror jag, kom fram vid 3, och sen åkte vi hem vid 7!, då badade & grillade vi m.m!
Idag var jag i stan vid 10 och letade efter klänning, det hittade jag, älskar den!, kommer en liten bild på den, fast där ser man bara mönstret. Hela skolavslutningsoutfiten kommer imon, innan jag drar går jag ut och tar en bild! :)
Imorgon är det då skolavslutning, tagga!, Vid 08:00 ska vi gå till aulan och göra nåt. 09:00 är vi vid sporthallen och är på skolavslutningen, 10:00 har vi sommarlov, 11:00 ska jag kolla på 9ornas avslutning, eftersom min bror slutar!
På fredag blir jag blond igen, jag längtar, hihih!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela