alva - fotografering

Läsvärt inlägg!

Publicerad 2012-06-02 20:50:31 i vardagligt

Detdär med att blogga är inte min grej, eller iallafall inte att uppdatera. Det suger jag på..
Men iallafall, många gånger säger jag att jag ska blogga, och va bra på att uppdatera.
Men nu, ska jag blogga 1 gång om dagen, MINST. Och blogga om roliga saker dessutom, inte såhära.
"hej, idag har jag städat mitt rum, det behövdes, hörs sen, puss", för hur kul är det att se ett sånt inlägg, egentligen? Mycket roligare att läsa om fototips, och andra saker. Eller hur?
Imorgon ska jag göra olika fototips, det är bestämt, om inte internet slutar fungera..
Eller, sladden va inte i.., hade inget internet igår eller idag, hahaha.
Ska slänga in en bild i varje inlägg också, bara det gör mycket (:
oseriös på bilderna, så ni vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela