alva - fotografering

Underbar vecka!

Publicerad 2012-06-30 22:13:50 i vardagligt

Känner att bloggen är vääääldigt uppdaterad nu för tiden, eller va säger ni?
Men aja, ska jag börja blogga igen? Uppdatera flera gånger om dagen, eller ta en bloggpaus?
Hmm.. Blir nog en bloggpaus, får se om några dagar lixom!

Iallafall, veckan har varit perfekt. Ullared i måndags, sov där till tisdags. Köpte en 'onepiece', en oäkta alltså, sen bara småsaker, som puderborste, läppsyl och sånt!, va bara inne där en snabbis båda dagar.
I onsdags var jag hos Hanna, ganska mycke faktiskt!
I torsdags drog jag, hanna (min kusin), mamma, hannas mamma, hannas lillebror och deras andra kusin till Skara.
Där var vi på skara sommarland och bodde i husvagn & husbil från torsdag till fredag.
Åkte allting, utan fritt fall då, haha! Idag har jag varit med en underbar vän, Julia!
Pojkvän & några kompisar är på läger, så ah! Tur att några är hemma iallafall!
Imorgon blir det nog Julia igen, och Emmelie!

Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela