alva - fotografering

Engelska läxor

Publicerad 2012-03-12 18:38:15 i vardagligt

Hej bloggen :) Nu gör jag engelska läxor, blööh tråk.
Kollade typ på en halv spökhistorie film i fredags, så skulle skriva vad vi trodde hände.
Och ah, kommer skriva det imon, på bloggen! Imorgon stannar jag där min skola är.
Slutar vid 2, och några kompisar slutar lite över 3, så ska va med dom, får se vad jag gör i 1 timme..
Får se om nån kan va i 1 timme då, så jag slipper sitta i skolan och tråka..
Sitter här och lyssnar musik också, och hostar & snorar. Om det va intressant.
Vill ha långt hår, haha, typ t midjan, men ah! bara att börja spara då..
Puss<3

Kommentarer

Postat av: Paula

Publicerad 2012-03-17 19:30:25

SV: Ja, själv då? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela