alva - fotografering

frisk...typ!

Publicerad 2012-03-15 06:37:54 i vardagligt

Hej! Nu är jag typ frisk, är lite bättre, eller ah. Ska gå till skolan idag iallafall.
Och köpte en parfym i ullared förra veckan, och jag visste inte hur den luktade, för jag va så förkyld (a)
Men nuuuu, idag kände jag, det luktade gott! :'D
Idag tror jag, att vi har, so, svenska, mentorstid & Svenska.
CHillidill jao! Är typ astrött, skypeade liiiiiiiite igår, till typ 22:25, men ah!
På fredag bowlar vi med tonår, aso, jag suger, hehe (A)
På lördag blir de att slöa tror jag, höhö.
Söndag kanske jag drar till nåra kompisar, om jag är lite friskare..
På måndag är de skola, och får se hur det blir då.
På tisdag ska jag va med 2 kompisaaaar, eller typ bästa? ;)
Men nu måste jag dra til skolan, eller om en halvtimme, men måste fixa lite först  ;D
Pussss, ha en bra dag, hörs när jag kommer hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela