alva - fotografering

Godmorgon

Publicerad 2012-03-26 06:44:11 i vardagligt

Bra början av dagen, hehe!
Vaknade kvart över 4, och kollade på klockan..
La mig igen, somnade kanske kvart i 5, sov till halv 6..
Sen ringde klockan, fast idag fixade jag mig snabbt, redan klar ju ;o
Men ah, bara bra, kan blogga ju! :)
Igår blev det inte alls mycket bloggning, men jag har anledningar!
Hanna va hos mig till 12, sen när vi hade ätit, så gjorde vi om.
Min bror fick ett annat rum, jag fick hans, så ah! Skitnöjd med mitt nya rum.
Vid 7 drar jag till bussen, chill. Grym dag hoppas jag, men jag ska blogga på en lektion.
Som vi får va ute på facebook, bloggar, och så! När vi är färdiga med det vi gör.
Men nu ska jag kolla så jag fixat allt, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela