alva - fotografering

sjuk

Publicerad 2012-03-14 07:03:55 i foto ~ natur

Godmorron!
Kan säga det att jag är sjuk, igår med, därför ingen uppdatering.
Skulle igentligen sova nu, fast en kompis ringde, hade glömt att stänga av ljudet på mobilen, oups.
Så ja, jag vaknade, ska skriva ett inlägg, sen antagligen sova, om de inte går, får jag la kolla på
nån film, som jag sett 2 000 000 gånger, eller nånting..
Imorgon går jag väl antagligen till skolan, har blivit lite bättre, sköööönt!
Men ah, ska försöka sova nu, annars kolla film.
Inatt hade jag glömt stänga av min dator, hade stängt av min 'stäng av' knapp, en liten stund.
Så halv 4 inatt, vaknade jag, vände jag mig om, och då stog datorn och blinkade, blöööh.
Inte gott, försökte sova ändå. det gick inte..


första vårkänslan 2012

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-03-14 14:16:15

vill också ha röda converse för tusan! checka in bloggen-->

Postat av: Elin

Publicerad 2012-03-17 15:25:35

Haha, det är inte converse.. :P

Glömde med att stänga av datorn.. :*

Postat av: LINNEA – lgullarbergs en tokig blogg om foto och vardag▼

Publicerad 2012-03-17 18:25:23

sv: det är bara bra med mig :)



vad fotar du med för kamera? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela