alva - fotografering

SKYPE

Publicerad 2012-03-15 18:41:37 i vardagligt

Hallååå, nu sitter jag och skypear med en konstig typ, nejmen, en kompis!
Idag hare då varit skola, fettnice, vi typ, läste nåra bloggar på lektionen, typ, min, ahhah, dog typ!
Aspinsamt, läste med stor skärm och sen typ så ah, läraren va inte där, haha (a)
Nu skypear jag inte längre, heheh! Imorgon är det fredag, äntligen.
Okej, jag har bara varit i skolan, måndag, idag & imorgon.
Har klädsim imon, blöh, men ahja!, måste typ ta de lugnt, eftersom jag inte är helt frisk än...
Men nu måste jag fixa alla kläder t klädsimmet osv, hörs senare, puss<3

förlåt, för att jag inte lagt upp bilder på länge, men är sjuk, har inte kunnat fota.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela