alva - fotografering

Melodifestivalen - Final

Publicerad 2012-03-10 21:12:59 i tidsfördriv

David Lindgren : Gillar hans låt, gillar 'typen' av låten, snygga kläder.
Tycker dock att den är lite som Eric Saade's låt, put your hearts in the air. ★★★




Thorsten Flinck : Ska jag vara ärlig, så hatar jag låten. Eller ja, texten kanske är bra..
Men sättet han sjunger på, kläderna, musiken osv.. ★



Dead by April : Kärlek till låten! Älskar refrängen, speciellt när han tar i!
Ganska snygga är dom med ju! ;) ★★★★



Lisa Miskovsky : Gillar låten, härlig stil och fina kläder!
Inte sådär överdrivet med värsta klänningen. Och älskar hur hon sjunger! ★★★★



Top Cats : Gillar inte stilen, men härlig låt, tror jag! ;) ★★★



Loreen : Jadu! Alla tycker hon är grym, själv tycker jag sådär. Nejmen, Ulrik är bättre, såklart.
Helt olika låtar, gillar inte hennes låtstil..★★★




Ulrik Munther : MIN FAVORIT! Nejmen, jag älskar Ulrik Munther, han sjunger bästaste i världen. Och grymt snygg med (a) Men ah, gillar texten, låten, kläderna & Ulrik Munther!★★★★★



Björn Ranelid : Usch säger jag bara!★



Molly Sanden : Har aldrig redigt 'gillat' molly, förrens detta året, i melodifestivalen!
Tycker hon har fått en bättre röst och så! <3 ★★★★


Danny Saucedo : Snygg & sjunger dåligt ! 

Vem tror du vinner? Jag tror Loreen, fast hoppas på Ulrik!

Kommentarer

Postat av: Vilma

Publicerad 2012-03-10 22:19:59

Hallå! Vilma anropar Alva!! Danny är ju snygg men han sjunger faktiskt gryymt bra!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela