alva - fotografering

you and me

Publicerad 2012-03-11 21:39:41 i foto ~ natur

Hejjj!
Ligger i sängen nu, ska la sova om en timme eller nåt?
Iallafall, innan åt jag, åt rester sen middagen, åt exotisk planka då, va kvar.
Och ah, de va gott iallafall. Efter det dushade jag en stund. Och sen satte jag mig vid tv'n!
Måste snart fota mina saker jag köpte i ullared, ska se när jag hinner!
Just nu lyssnar jag sönder 'You and me - Joan Franka'
Lyssnade på den hela dagen igår typ, eller ah, från 22- 01:00, och sen har jag lyssnat hela dagen idag.
Tur man har spotify premium, haha<3
Är typ hungrig, men ah, skitsamma ;)
Hörs imorgon, ska försöka blogga innan jag drar till skolan.
Puss <3
gammal bild, saknar INTE vintern..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela